Main menu

بی‌گمان نوید «نَصْر مِّنَ اللهِ وَفَتْحٌ قَرِ‌یبٌ وَبَشِّر الْمُؤْمِنِینَ» پیام فتح وظفر نهایی، پیروان قایم آل محمد (ص) است...



بسم الله النور

إِنَّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّكْرَ وَإِنَّا لَهُ لَحَافِظُونَ 

بى‏ ترديد ما اين قرآن را به تدريج نازل كرده‏ ايم و قطعا نگهبان آن خواهيم بود (سوره حجر – آیه 9)

بی‌گمان نوید «نَصْر مِّنَ اللهِ وَفَتْحٌ قَرِ‌یبٌ وَبَشِّر الْمُؤْمِنِینَ» پیام فتح وظفر نهایی، پیروان قایم آل محمد (ص) است و عاشورا نماد عینی جاء الحق و زهق الباطل در همه زمان ها و مکان ها است. پیام درخشش قرآن و تمدن اسلامی و پیام از هم گسیختگی تمدن غرب ،  خواب را از چشم جهان خواران ربوده است.

هتک حرمت تلخ، توطئه آمیز، خطرآفرین و سازمان یافته نسبت به کتاب آسمانی در سوئد و دانمارک به یقین توهم مشتی خاک پاشیدن برای جلوگیری از درخشش خورشید است . کتاب آسمانی قرآن آیینه تمام نمای سعادت بشر تشنه حقیقت، عدالت ، اخلاق و معنویت است.

استکبار و صهیونیسم بین‌الملل از سیطره قرآن برسرتاسرعالم به هراس افتاده و دیوانه‌وار درپی به تاخیر انداختن سرنوشت محتوم خود دست و پا می زند و برآن است تا خطای تاریخی خود را با اتخاذ آرایش جنگی در مقابل بیش از دو میلیارد مسلمان و میلیاردها پیروان ادیان الهی، رسوایی و ناکامی خود را در مهار بحران های عمیق اخلاقی، سیاسی و اجتماعی بپوشاند.

جمعیت جانبازان بر این باور است که قرآن ستیزی جریان سکولار غربی، مختص روزگار ما نیست. حافظه تاریخی مردم ما به نقل از اندیشمندان عرب به یاد دارد که «گلادستون» نخست‌وزیر یهودی تبار انگلیس، حدود130 سال قبل، خطاب به نمايندگان مجلس عوام انگليس گفت: تا سه چيز در ميان مسلمانان است ما در خطريم «مادام القرآن يقرأ»؛ تا زمانى كه قرآن قرائت و تفسیر مى شود، «و مادام الكعبة تطاف»؛ و تا زمانى كه مسلمانان بر گِرد خانه كعبه طواف می کنند، « ومادام محمّد يذكر اسمه على المآذن»؛ و تا زمانى كه نام محمّد بر فراز مأذنه ها بُرده مى شود. او پس از بيان مشكل، به راه درمان نيز اشاره مى كند. «عليكم بالقرآن فاحرقوه و عليكم بالكعبة فانهدموه»؛ و بايد قرآن را آتش زد و كعبه را ويران ساخت. جوهره ی نظام سلطه و صهیونیزم در این تنفر تاریخی و شیطانی پیچیده شده است.

امروز مسلمانان با یک قبله، یک کتاب و یک پیامبر واحد، هم صدا با دیگر پیروان ادیان ، با وحدتی مثال زدنی خشم خود را بر سراستکبار جهانی فرو می ریزند و نفرت و انزجار خود را با فریادهای بلند «الله اکبر» بگوش دشمنان اسلام می‌رسانند. هرچند، آزاداندیشان غربی بر حقانیت قرآن و اینکه کتاب آسمانی مسلمانان روزی پایگاه جهانی خواهد داشت، بارها در مقابل ابعاد شگفت انگیز قرآن سرتعظیم فرود آورده اند.

 گوته، شاعرونویسنده شهیرآلمانی می‌گوید: به‌زودی این کتاب توصیف ناپذیر (قرآن)، عالم را به خود جلب نموده و تأثیر عمیقی در دانش جهان نهد و در نتیجه جهانمدار گردد. ناپلئون بناپارت، امپراتور فرانسه: قرآن به‌تنهایی عهده‌دار سعادت بشر است. ارنست رنان فرانسوی،آلبرت انیشتین وبسیاری دیگربرعظمت قرآن وقدرت هدایتگری آن موضوعات فراوانی نوشته اند.بخصوص دکتر هانری کربن اسلام شناس فرانسوی، می‌گوید: هیچ اندیشه‌ای به‌اندازه قرآن محمّد (ص) انسان را به دانش فرانخوانده است تا آن جا که نزدیک به نه صد و پنجاه بار در قرآن، از علم و عقل و فکر سخن رفته است. توماس کارلایل، دانشمند معروف و مورخ مشهور اسکاتلندی درباره قرآن می‌گوید: محتوای این کتاب آسمانی کاملاً با خِرَدْ و فطرت بشری مطابقت دارد و از مطالب زننده و خلاف عقل به کلّی پاک است. قرآن درباره زنان داوری عادلانه‌ای دارد و برخلاف برخی از مرام ها و ادیان که جنس زن را تا به سر حد بردگی تنزل داده اند و ارزشی برای او قائل نیستند، وی را از مزایا و حقوق انسانی برخوردار ساخته و مقام شامخی برای او منظور داشته است. باید گفت: آفتاب آمد دلیل آفتاب/گر دلیلت بایداز وی رو متاب

جانبازان با دعوت از همه اندیشمندان حوزه و دانشگاه و همصدا با ملت ایران و دیگر پیروان ادیان توحیدی فریاد اعتراض خود را بر سر دولت سوئد و دانمارک فرود می آورند و با تکیه بر فرهنگ ایثار و شهادت، آرایش جنگی طراحی شده آنان را در این عرصه به رسوایی بزرگ جریان اسلام ستیز مبدل می کنند . نظام سلطه و صهیونیزم باید بدانند ما فرزندان قرآن، سرآمدان روزگار برای تبدیل تهدیدها به فرصت هاییم.

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی استان اردبیل به این وسیله خشم وانزجارخودرا ازهتک حرمت به ساحت قرآن مبین، ابراز می نماید و اقدام تنبیهی و پشیمان کننده وزارت خارجه کشورمان راضمن رایزنی باسایروزرای کشورهای مسلمان با راهکارهای دیپلماتیک درمجامع بین المللی برعلیه افرادخاطی وبخصوص دولت سوئد را خواستار است. دنیا خروش و خشم انزجار ملت ما را در روز عاشورا در تمامی مساجد ، هیئات و میعادگاه نماز جمعه علیه توطئه گران پشت صحنه و عاملان آن خواهد دید و حقیقت کلام نورانی وحی را خواهند یافت که والله غالبٌ علی اَمرِه(سوره یوسف آیه  21)

3/5/1402

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی استان اردبیل

Add comment

Security code Refresh

Submit

تمامی حقوق محفوظ است.

امام خامنه ای امام خمینی
                 

 

 

Template Design:Dima Group