Main menu

بیانیه جمعیت جانبازان استان سیستان و بلوچستان در محکومیت اهانت به ساحت قرآن کریم

«يُرِيدُونَ أَن يُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَيَأْبَى اللَّهُ إِلَّا أَن يُتِمَّ نُورَهُ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ»

"مى‌خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش كنند، و خدا جز به كمال‌رساندن نور خود نمى‌خواهد. هر چند كافران را خوش نيايد."

قرآن كريم عظيم‌ترين سرمايه و متقن ترين سند حقانيت شريعت مقدس اسلام است. كتابی كه با نزول آن راه صعود آدمی به كمال انسانی اش همواره خورشید فروزان برای هدايت بشرتا هميشه تاريخ روشن گرديد. رفتاراسلام ستیزانه و گستاخانه در به آتش کشیدن آشكار و چند باره قرآن توسط افراد ملعون افراطی كه چهره كريه صهونيسم جهانی در پشت چهره آنهاست را آشکار کرده است. دفاع پلیس سوئد از این عمل وقیحانه جان مسلمانان عالم را به درد آورد. با این عمل رذیلانه و خباثت آمیز لکه ننگ ديگری بر دامان رهبران مدعی آزادی بیان در جهان غرب بر جای گذاشت.

درموقعیتی که جهان با موجی از اسلام گرايی مواجه شده و كتاب مقدس اسلام ، طبق آمارمنابع رسمی جهانی پرطرفدار و پرفروش ترین کتاب در كشورهای غربی است، دشمنان اسلام و ضد آزادی و آزادگی با آتش بغض كينه نسبت به قران این «حقیقت الهی»، وحشيانه به جنگ با منطق و برهان الهی آمده‌اند. به یقین اين جسارت بزرگ ادامه حركات شنيع و توهين‌های آشكاری است كه در سال‌های اخير و در سايه حمايت‌های صهيونيزم جهانی و اتاقهای فکر نظام سلطه صورت میگیرد.

کاریکاتوریست دانمارکی، فیلمسازهلندی، کشیش آمریکایی (تری جونز) و اقدامات نشریه شارلی ابدو فرانسوی در توهین به قرآن و پیامبر اسلام ... همه قطعه هایی از یک پازل است. آری، در مكتب مقدس اسلام ناب محمدی (صلوات الله علیه)، کتب آسمانی و پيروان تمام اديان الهی و مقدسات آن‌ها محترم هستند و مسلمانان از توهين به مقدسات آنها نهی شده‌اند. اسلام ستیزی با قران سوزی و توهین به پیامبر(ص) نه تنها توهین به اسلام و مسلمین بلکه اهانت به تمام ادیان جهان و پیروان آن است، منطق حکم میکند هر انسان آزاده ای در برابر این عمل نژادپرستانه ساکت ننشیند و آن را محکوم نموده، از عامل وعاملان آن اعلام برائت نمایند.

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی استان سيستان وبلوچستان مراتب نفرت و انزجار خود را از این عمل شوم و شیطانی اعلام و آن را شدیدا محکوم می نماید. ما از تمام نهادهای بین المللی می خواهیم که با این گونه اقدامات به طور قاطع برخورد و از تکرار آن جلوگیری و تصمیم سازان و عاملان این توهین بزرگ را به پای میز محاکمه بکشانند.

 

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی استان سيستان و بلوچستان 

مرداد ۱۴۰۲

Add comment

Security code Refresh

Submit

تمامی حقوق محفوظ است.

امام خامنه ای امام خمینی
                 

 

 

Template Design:Dima Group